Electric Vehicle (EV): Dealer coaching
De klantervaring binnen het dealernetwerk optimaliseren
Elke constructeur of dealergroep, heeft er baat bij dat hun netwerk goed voorbereid tewerk gaat bij de elektrificatie van het merk.
Een optimale klantervaring is van belang om klanten voor te bereiden bij de overstap van voertuigen met verbrandingsmotor naar elektrische en hybride voertuigen.
In lijn met de kwaliteitsstandaarden en -normen van de klant, bieden wij met onze
DEKRA Advanced Blended Coaching
een aanpak op maat.
Customer benefits:
- Merkgroei ondersteunen,
- Winstgevendheid verhogen,
- Professionaliseren van het netwerk,
- Klanttevredenheid verhogen,
- Kwaliteitsstandaarden en -normen verzekeren.
DEKRA Biedt:
- Een diepgaande analyse van de huidige processen en handelswijze voor de EV klantervaring door onze gespecialiseerde coaches,
- Het maken en opvolgen van actieplannen, GAP -analyses en rapporten ter verbetering van de EV klantervaring,
- Een coaching en trainingen op maat, zowel fysiek als virtueel,
- Een verbetering van de kwaliteitsindicatoren.
DEKRA Belgium NV - Afd. Automotive Solutions - Audit & Consulting
Leuvensesteenweg 510 bus 4/30
1930 Zaventem