Personeelsassessments & Mystery Audits
Verbeter de klanttevredenheid door in te zetten op de juiste werk- en handelswijze van de medewerkers in uw Verkoop- en Aftersales netwerk
Constructeurs, automotive organisaties en dealergroepen, vertrouwen op hun verkoopnetwerk om hun merkimago te promoten en de klanttevredenheid te verzekeren. Via Mystery Audits en/of assessments van verkoop- en service adviseurs, meten wij het merkambassadeurschap van de netwerkactoren. Wij doen dit door te onderzoeken of:
- De normen door de netwerkactoren worden nageleefd
- Het personeel de merknormen kent en naleeft
- Er verbeteringspunten zijn voor wat betreft kennis en competentie op dealerniveau
Wij bieden concrete oplossingen om de efficiëntie van de dealers en de klanttevredenheid te verhogen. Dit via assessments (rollenspellen, open vragen,…) of direct bij de dealer in de vorm van een Aftersales Mystery Audit:
- Geen nood aan een klantendatabase
- Meerdere real-life feedback momenten van klanten
- Volledig gestandaardiseerd en professioneel proces
- Serviceniveau van het verkoopnetwerk verbeteren
Onze diensten omvatten:
- Uitrol en organisatie van Mystery Audit campagnes of personeelsassessments
- Ontwerp van de checklists en oefeningen
- Opleiding van de assessor of auditor
- Snelle analyse van de resultaten
- Voorstellen van een efficiënt actieplan
- Onmiddellijke debriefing van de resultaten ter plaatse aan de netwerkactoren
DEKRA biedt:
- Een volledige procesuitrol, van concept tot rapportering
- Een gedegen expertise van onze assessoren en auditoren inzake methodologie en aanbevelingen
- Een optreden als neutrale derde partij voor de constructeur
DEKRA Belgium NV - Afd. Automotive Solutions - Audit & Consulting
Leuvensesteenweg 510 bus 4/30
1930 Zaventem